ثبت سفارش رپورتاژ آگهی و اجرا توسط گودو
- مشاوره قبل از خرید رپورتاژ آگهی
- تعیین استراتژی رپورتاژ آگهی
- اجرای ترفندهای پربازده در هنگام انتشار رپورتاژ
- اجرای ترفندهای پربازده پس از انتشار رپورتاژ
سفارش رپورتاژ آگهی و مهم ترین نکات آن
جنگ بین رپورتاژ خبری و رپورتاژ آگهی
تاثیر رپورتاژ اگهی بر سئو
سفارش تولید محتوا رپورتاژ آگهی
ویژگی های یک رپورتاژ ممتاز و درجه یک چیست؟
- اطمینان حاصل کنید که سایتی که رپورتاژ را منتشر میکند، در حوزه کاری شما مرتبط است.
- وبسایت خود را بهروز نگه دارید و محتوای با کیفیت منتشر کنید.
- اهمیت دامنه و لینکهای خارجی که به سایت منتشر کننده رپورتاژ داده شده است را در نظر بگیرید.
- رتبه الکسا میتواند یک معیار مناسب باشد و به اسپم اسکور وبسایت منتشر کننده توجه کنید.
- از عنوان جذاب و ترغیب کننده استفاده کنید.
- محتوای رپورتاژ را یونیک و منحصر به فرد بسازید.
- از تصاویر و ویدیوها در محتوا استفاده کنید.
- از بولت و اعداد در محتوا رپورتاژ استفاده کنید.
- محتوا را به صورت تبلیغاتی ننویسید و از قانون 20/80 استفاده کنید.
- رپورتاژ را از سایتهای با قدرت بالا دریافت کنید.
- با مخاطب خود صادق باشید و یک CTA یا دعوت به اقدام بینظیر داشته باشید.
- تصور کنید صفحه رپورتاژ، یکی از صفحات وبسایت خودتان است و تمام اقدامات لازم را برای آن انجام دهید.
- رپورتاژ را در شبکههای اجتماعی منتشر کنید.
- لینکسازی برای رپورتاژ انجام دهید.
- در صورت امکان، رپورتاژ را آپدیت کنید.
- کامنت در صفحه رپورتاژ قرار دهید.
- از روشهای دیگری که میتوانید برای تقویت رپورتاژ خود مورد استفاده قرار دهید، استفاده کنید.
تاثیر رپورتاژ در سئو چقدر است؟
بارها در پروژههای مختلف سئو که داشتم، اغلب مشاهده میکردم که رشد سایت دچار مشکل میشد و پس از رسیدن به یک جایگاه ثابت، با انجام کارهای سئو داخلی و خارجی هیچ تغییری نمیکرد.
اما زمانی که کمپین رپورتاژ آگهی را برای سایت اجرا میکردیم و اقدامات و ترفندهای مختلف قبل و بعد از اجرای کمپین را انجام میدادیم، رشد سایت به شدت صعودی میشد و از جایگاه قبلی خود بهبود قابل توجهی میکرد.
رپورتاژ آگهیها اغلب تحت تأثیر تلاشهای گوگل برای مبارزه با آنها قرار میگیرند، اما اگر به صورت طبیعی و حرفهای انجام شوند، میتوانند تأثیر قابل توجهی بر رتبه سایت شما داشته باشند. پس هرگز از قدرت آنها غافل نشوید.
شما بارها در نتایج گوگل مشاهده کردهاید که یک سایت به طور ناگهانی در کمترین زمان ممکن پیدا میشود و در رتبههای برتر گوگل قرار میگیرد. میتوان با اطمینان گفت که اکثر این موارد به دلیل اجرای کمپینهای سنگین رپورتاژ آگهی با استفاده از روشهای PBN سازی و لینک سازی چندگانه اتفاق میافتد.
قیمت رپورتاژ آگهی چقدر است؟
قیمت رپورتاژ آگهی همواره ثابت نیست و بسته به میزان بودجه و مبلغی که میخواهید صرف کنید، میتوانید یک پکیج رپورتاژ را انتخاب کنید و استراتژی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.
اما سایتهایی که رپورتاژ آگهی را برای شما انجام میدهند، همگی دارای یک تعرفه ثابت و مشخص هستند. شما میتوانید پس از تعیین بودجه خود، یک پکیج مناسب را انتخاب کرده و آن را برای سایت خود اجرا کنید.
نکات مهم قبل از خرید رپورتاژ آگهی
معنی اینکه هدف خود را مشخص کنید این است که باید بدانید روی کلمات کلیدی یا عباراتی که میخواهید رشد کنید تمرکز کنید تا بتوانید به اهداف خود برسید.
دانستن هر یک از این موارد میتواند به شما در اجرای قویتر کمپین وبسایت کمک کند.
پس از انتخاب سایتهای مورد نظر برای خرید رپورتاژ آگهی، حالا نوبت به بررسی و تجزیه و تحلیل آن سایتها میرسد و ببینید کدام کلمه برای آن سایت مناسب است تا برای آن محتوا تولید کنید و رپورتاژ خود را اجرا کنید.
همانطور که برای وبسایت خود محتوا را کپی نمیکنید، باید برای رپورتاژ خود نیز به همین شیوه عمل کنید. پس توجه کنید که محتوایی که میخواهید منتشر کنید کاملاً منحصر به فرد و صحیح باشد.