تبلیغات در اینستاگرام چند روش دارد؟

در اینستاگرام، تبلیغات به دو صورت “تعرفه‌ای” و “بازدیدی” و در قالب پست و استوری ارائه می‌شوند.
 
تبلیغات تعرفه‌ای را می‌توان به دو روش زیر تقسیم کرد:
 
1. تبلیغات انتشار محتوا: در این نوع تبلیغات، عکس یا ویدیو آماده شما توسط پیج‌ها و اینفلوئنسرها در استوری یا پست منتشر می‌شود.
 
2. تبلیغات اینفلوئنسری: در این نوع تبلیغات، محتوای شما توسط اینفلوئنسرها تولید و در قالب پست یا استوری منتشر می‌شود.
 
برای ثبت خدمات تبلیغات اینستاگرام و مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید تا مشاورین ما در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند.

تبلیغات بازدید

در تبلیغات انتشار محتوا و تبلیغات اینفلوئنسری، شما می‌توانید تبلیغات خود را از طریق پیج‌ها و اینفلوئنسرها در اینستاگرام منتشر کنید. در این حالت، شما به اندازه‌ای که تبلیغتان در این رسانه‌ها بازدید دارد، هزینه پرداخت می‌کنید.

به عنوان مثال، در تبلیغات انتشار محتوا، شما می‌توانید یک عکس یا ویدیو آماده را به پیج‌ها و اینفلوئنسرها ارسال کنید و آن‌ها آن را در استوری یا پست خود منتشر کنند. هزینه‌ای که شما برای این تبلیغ می‌پردازید، بستگی به تعداد بازدیدهایی دارد که از طریق این پیج‌ها و اینفلوئنسرها به دست می‌آید.

در تبلیغات اینفلوئنسری، شما با اینفلوئنسرها همکاری می‌کنید تا محتوای تبلیغی شما را تولید و در قالب پست یا استوری خود منتشر کنند. هزینه این تبلیغات نیز بر اساس تعداد بازدیدها و تاثیرگذاری اینفلوئنسرها محاسبه می‌شود.

با این روش‌ها، شما تنها برای بازدیدهایی که تبلیغتان در اینستاگرام دریافت می‌کند، هزینه پرداخت می‌کنید و این به شما امکان می‌دهد که به طور دقیق‌تر و کارآمدتر هزینه‌های تبلیغاتی خود را مدیریت کنید.

جذب فالوور جدید

قرون به صرفه بودن نسبت به سایر روش های تبلیغاتی

مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر روش های تبلیغاتی

اثر بخشی بالا به دلیل داشتن محتوا بصری جذاب

اثر بخشی بالا به دلیل داشتن محتوا بصری جذاب

دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبین

دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبین

عدم نیاز به زیرساخت فنی خاص و قابلیت اجرای سریع

امکان اندازه‌گیری میزان اثربخشی انواع تبلیغات در اینستاگرام

امکان اندازه‌گیری میزان اثربخشی انواع تبلیغات در اینستاگرام

وجود گزینه‌های متنوع برای تولید محتوا و انتخاب پیج‌ها

کمک به شناخت مخاطبان شما

کمک به شناخت مخاطبان شما

پیج های تبلیغاتی

نمونه ای از پیج های تبلیغاتی ما

میکاپ روز
  • نرخ تعامل:2%
  • تعداد فالوور:1.3M
  • میانگین بازدید:240K
  • مدت تبلیغات:24h

قیمت رزرو پست:

940,000 تومان

قیمت استوری:

940,000 تومان

میکاپ روز
  • نرخ تعامل:2%
  • تعداد فالوور:1.3M
  • میانگین بازدید:240K
  • مدت تبلیغات:24h

قیمت رزرو پست:

940,000 تومان

قیمت استوری:

940,000 تومان

 

میکاپ روز
  • نرخ تعامل:2%
  • تعداد فالوور:1.3M
  • میانگین بازدید:240K
  • مدت تبلیغات:24h

قیمت رزرو پست:

940,000 تومان

قیمت استوری:

940,000 تومان

میکاپ روز
  • نرخ تعامل:2%
  • تعداد فالوور:1.3M
  • میانگین بازدید:240K
  • مدت تبلیغات:24h

قیمت رزرو پست:

940,000 تومان

قیمت استوری:

940,000 تومان

میکاپ روز
  • نرخ تعامل:2%
  • تعداد فالوور:1.3M
  • میانگین بازدید:240K
  • مدت تبلیغات:24h

قیمت رزرو پست:

940,000 تومان

قیمت استوری:

940,000 تومان

آیا تبلیغات در اینستاگرام مناسب کسب و کار من است؟

 
 
 
با توجه به افزایش روزافزون تعداد کاربران اینستاگرام در همه سنین و با سلایق، ویژگی‌ها و رفتارهای متفاوت، تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند برای همه کسب و کارها مناسب باشد. اما برای بهره‌برداری بهتر از تبلیغات در اینستاگرام، ابتدا باید به خوبی با ویژگی‌ها و نیازهای مخاطبان خود آشنا شوید و بفهمید کدام نوع محتوا می‌تواند توجه آنان را جلب کند. سپس با توجه به این اطلاعات، محتوای مناسب را در پیج‌های اینستاگرام خود در زمان مناسب منتشر کنید.

پیاده سازی کمپین تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟

شناسایی بهترین پیج برای شما

تعیین بودجه

اجرای کمپین توسط تیم گودو

دریافت گزارش لحظه ای از کمپین

برای تبلیغات خود نیاز به مشاوره دارید؟

کافی است فرم تماس را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

 

ثبت سفارش