جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خدمات طراحی موشن‌گرافیک

   متحرک سازی‌ تصاویر و صدا گذاری بر روی آنها را موشن‌گرافیکی می‌گویند. به عبارت دیگر وکتور های تصاویر انیمیشنی را با نرم افزار های گرافیکی بر اساس سناریو خاص و هدفمند ، متحرک می سازند و سپس صداگذاری توسط گوینده انجام می‌شود که به آن موشن گرافیک گفته می‌شود تا مفاهیم به صورت کامل و واضح انتقال پیدا کند. همچنین در مقایسه با کلیپ بسیار به صرفه می‌باشد چرا که برای ساخت ویدئو شما باید نورپردازی مناسبی داشته باشید به دوربین ، صدابردار و بازیگر نیاز دارید که هم زمان بر است و همچنین هزینه زیادی به همراه دارد. اما در موشن گرافیک شما زمان خود را برای تدوین و صداگذاری صرف می نمایید و سایر موارد را کامپیوتر برای شما انجام می‌دهد و نیاز به ابزار و یا شخصی نخواهید داشت ، به همین دلیل هزینه موشن گرافیک از ساخت کلیپ به صرفه تر و از طرفی دیگر موشن گرافیک برای مخاطب جذاب و سرگرم کننده تر می باشد و علاقه بیشتری به تماشای آن دارند و توصیه ما هم برای معرفی خدمات ، برند و محصولات استفاده از موشن گرافیک می‌باشد.

برای برای سفارش و طراحی موشن گرافیک کسب و کار خود ، کافیست فرم زیر را کامل بفرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

سفارش موشن‌گرافیک

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ گودومارکتینگ ، به عنوان آژانسی مطرح در عرصه موشن‌گرافیک حرفه ای ، با همت و تمرکزی که به صورت پیوسته بر روی کار خود داریم باعث شده است بتوانیم المان های حرفه‌ای و خیره کننده را به تبلیغات شما اضافه کنیم و نرخ تبدیل شما را افزایش دهیم.

با دریافت خدمات گودومارکتینگ ، شما این امکان را دارید تا در دنیای جدید و تازه قدم بردارید. ما با توجه به نیاز و خدمات شما داستانی منحصر به فرد و همچنین فوق العاده ایجاد می نماییم و آن را به صورت بصری به نحو احسنت و با کیفیت بالا ایجاد می‌کنیم.

برای دیدن نمونه کار ها و دریافت جزئیات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

آشنایی با انواع موشن‌گرافیک

انواع موشن‌گرافیک معمولا در تمامی ویدئو ها استفاده می‌شود تا بتوانیم هدف را به صورت کامل به مشتری برسانیم. موشن گرافیکی دارای تنوع زیادی است که شما این امکان را خواهید داشت تا هر ویدئو را هرگونه‌ای که می‌خواهید بسازید . برای سفارش موشن گرافیک باید در ابتدا هدف خود و پیامی که به مشتری می‌خواهید منتقل کنید را مشخص کنید ، و بعد از این که هدف مشخص شد می‌توانید یکی از موشن گرافیک هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد را انتخاب و سفارش دهید.

اینفوگرافیک

با استفاده از تصاویر ، نمودار ها ، گرافیک ، متون و سایر موارد دیگر می‌توانید هدف و پیام خود را به مشتری برسانید. که شما می‌توانید از ویدئو ساخته شده به عنوان تجسم اطلاعات استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید مطمئن باشید که مخاطب را بر روی هدفی که داشته‌اید جلب شده است و پیام خود را به بهترین شکل به مخاطب رسانده‌اید . سفارش موشن گرافیک در رهبری فکری مخاطبان تاثیر موثری خواهد داشت.

فیلم های آموزشی

فیلم های آموزشی بهترین راه و روشی می‌باشد که می‌توانید به مخاطبین خود اطلاعات را انتقال دهید و به عبارتی به آن ها آموزش دهید. پس با بازاریابی محصول خود تحت عنوان یک فیلم آموزشی به مخاطب آموزش دهید که محصول مورد نظر را کی و چگونه استفاده کند و در عادت زندگی خود قرار دهد.

لوگو ها

به طور قطع شما هر برندی و یا شرکتی را با لوگوی آن در ذهن خود می‌سپارید . در واقع لوگو کسب و کار شما یک المانی است که مشتری با آن شما را می‌شناسد. حال تصور کنید که یک برند با سفارش موشن گرافیک لوگو متحرکی را ایجاد کند ، و چندبرابر می‌تواند برند خود را در ذهن مشتری حک و جای خود را محکم تر کند.

GIF ها

کم تر کسی امروزه هست که به گیف علاقه نداشته باشد ، گیف ها هم یک نوع از موشن گرافیک می‌باشد . همچنین بسیاری از فیلم های لایو اکشن به گیف تبدیل شده است . گیف ها نسبت به ویدئو ها سریع تر ساخته می‌شود که به همین دلیل سفارش موشن گرافیک برای گیف از سایر روش ها مخاطب بیشتری دارد.

ویدئو های توضیح دهنده

قطعا ارائه یک توضیح واضح و قابل فهم در مورد کسب و کار خود و یا خدماتی که ارائه می‌دهید به کاربران که راحت بتوانند آن را درک کنند کار آسوده‌ای نبوده ، چرا که امکان دارد مشتریان شما ماهیت و منطق کاری که انجام می دهید را درک نکنند و متوجه ارزش کاری را که به آن ها ارائه می دهید،نشوند ، و این مسئله برای کسب و کار هایی که تازه شروع کرند بیشتر صدق می‌کنند .در اینجاست که سفارش موشن‌گرافیک مانند یک ویدئو توضیحی مشکل شما را برطرف می‌کند و می‌توانید کسب و کار خود را به صورت کامل و مفهومی به مخاطب خود معرفی کنید.

تاثیر جذابیت موشن‌گرافیک بر مخاطب

موشن در تیزر های تبلیغاتی و ویدئو های موشن ، با جذابیتی که دارد این تضمین را به شما می‌دهد که کاربر تا آخر ویدئو آن را تماشا می‌کند. با داشتن یک موشن با کیفیت و اصولی می‌توانید مخاطب های خود را تا حد زیادی افزایش دهید. آژانس دیجیتال مارکتینگ گودو با کادری متخصص و همچنین با تجربه ، ساخت پروژه های جذاب و سرگرم کننده و افزایش مشتری شما را تضمین می‌کند. شما هم می‌توانید با سفارش موشن گرافیک ، مشتریان خود را افزایش دهید و همچنین محصولات و خدمات خود را بیشتر در معرض دید کاربران در فضای مجازی قرار دهید و به همین روش بازاریابی خود را تقویت کنید. 

مراحل ساخت موشن‌گرافیک

مرحله اول : ایده پردازی

مرحله دوم : سناریو نویسی

مرحله سوم : طراحی استوری برد

مرحله چهارم : طراحی محیطی و کارکترها

مرحله پنجم : متحرک سازی

مرحله ششم : صداگذاری

انواع موشن‌گرافیک

1- موشن‌گرافیک

عمده ترین موشن گرافیک هایی که می‌بینید در این دسته قرار دارد . در این دسته موشن گرافیک متحرک سازی تصاویر و وکتور ها انجام می‌شود و بعد از آن صدا گذاری قرار می‌گیرد. به دلیل این که این نوع صداگذاری دارد جذابیت بیشتری می باشد و پیام را به مخاطب آسان و بهتر منتقل می نماید.

2- ویدئو موشن

این نوع موشن گرافیک ترکیب گرافیک و فیلمرداری است و قسمت هایی از آن که با فیلمبرداری امکان پذیر نمی‌باشد از گرافیک استفاده می‌شود.

3- استاپ موشن

در این نوع موشن گرافیک از عکس های واقعی عکس برداری شده است ، و کمی آن را حرکت می‌دهند و بعد از آن عکس می‌گیرند و سپس این عکس ها را متحرک سازی می نمایند.

4- اینفو موشن

در مرحله اول اینفوگرافیک رسم می‌شود و حالا حرکت را به گونه ای وارد اینفوگرافیک می‌کنیم تا مراحل را به صورت کامل به همراه جزئیات نشان دهیم.

مزیت های موشن‌گرافیک 

  1. انتقال مفاهیم به بهترین شکل ممکن
  2. مخاطب خود را تحت تاثیر قرار می‌دهید
  3. وارد بازاریابی ویدئویی می‌شوید
  4. هزینه بسیار کم تری نسبت به فیلم برداری و تیزر های واقعی دارد
  5. در بازاریابی شبکه های اجتماعی کمک شایانی به شما می‌کند.
  6. کیفیت آموزش را به بالاترین حد ممکن می‌رساند.

شما می‌توانید با استفاده از موشن گرافیک محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به دید مخاطبین خود برسانید و همچنین باعث وایرال شدن خدمات شما می‌شود و اگر در کنار جذابیت سازوکار اصولی هم داشته باشد باعث جذب مشتریان بیشتر وهمچنین افزایش فروش کسب و کارتان گردد.