جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ثبت سفارش رپورتاژ آگهی و اجرا توسط گودو

با استفاده از خدمات سفارش رپورتاژ آگهی تیم گودو، دیگر نیازی به نگرانی از نتیجه رپورتاژ آگهی خود ندارید.
خدمات ما شامل:
  • مشاوره قبل از خرید رپورتاژ آگهی
  • تعیین استراتژی رپورتاژ آگهی
  • اجرای ترفندهای پربازده در هنگام انتشار رپورتاژ
  • اجرای ترفندهای پربازده پس از انتشار رپورتاژ
ما تمامی خدمات لازم را برای شما ارائه خواهیم داد تا بهترین نتیجه را از رپورتاژ آگهی خود بدست آورید. با استفاده از ترفندهای مختلف قبل و بعد از انتشار رپورتاژ آگهی، به شما کمک خواهیم کرد تا با هزینه کمتر، بهترین نتیجه را از کار خود بگیرید.

سفارش رپورتاژ آگهی و مهم ترین نکات آن

یکی از دغدغه‌های مهم کاربران و وبمستران، موقع سفارش یا خرید رپورتاژ آگهی، این است که چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهند و چه اقداماتی را برای بهترین نتیجه انجام دهند.
رپورتاژها یکی از بهترین ابزارها برای کسب رتبه‌های برتر در گوگل هستند. تجربه نشان داده است که سایت‌هایی که از ابتدا رپورتاژی کار می‌کنند، به سرعت به رتبه‌های برتر در گوگل دست پیدا می‌کنند و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برای آن‌ها آسان‌تر است.
اما داشتن یک بودجه چند صد میلیونی تنها کافی نیست. شما باید یک استراتژی حرفه‌ای و خوب برای سایت خود داشته باشید تا با حداقل هزینه بهترین نتیجه را بدست آورید.

جنگ بین رپورتاژ خبری و رپورتاژ آگهی

بیایید برای همیشه به این بازی پایان دهیم و در مورد تفاوت بین رپورتاژ خبری و رپورتاژ آگهی صحبت کنیم. رپورتاژ خبری در واقع یک خبر درباره کسب و کار شماست که در سایت‌های مختلف منتشر می‌شود، مانند افتتاح بخش جدید و غیره. اما رپورتاژ آگهی در واقع یک متن تبلیغاتی، آموزشی یا سبک‌های دیگر است که شما کاربران را از خدمات، محصولات و یا وبسایت خود آگاه می‌سازید. دانستن تفاوت بین این دو واژه می‌تواند به شما در سفارش رپورتاژ آگهی کمک کند.
 

تاثیر رپورتاژ اگهی بر سئو

با آسودگی و اطمینان می‌توانید از رپورتاژها استفاده کنید. به عنوان کسی که تاکنون بیش از 500 رپورتاژ آگهی منتشر کرده‌ام، تجربه‌ای که با چشمان خود دیده‌ام نشان می‌دهد که رپورتاژها می‌توانند تحولی بزرگ در رتبه‌بندی سایت شما به ارمغان بیاورند. گاهی اوقات، هر چه تلاش می‌کنید مانند به‌روزرسانی محتوا، لینک سازی خارجی، استفاده از PBN و سایر روش‌ها، تغییری قابل مشاهده در رتبه‌بندی سایتتان نمی‌بینید. اما با سفارش یک رپورتاژ آگهی خوب و انتخاب یک استراتژی عالی برای آن، می‌توانید به نتایج بهتری دست یابید.
بنابراین، می‌توانم با اطمینان بگویم که خرید رپورتاژ آگهی یک انتخاب عاقلانه و عالی برای لینک سازی و بهبود رتبه‌بندی سایت شما است. پس با خیال آسوده می‌توانید از رپورتاژها استفاده کنید.

سفارش تولید محتوا رپورتاژ آگهی

یکی از خدمات دیگر مجموعه گودو، تولید محتوا برای شماست. شما می‌توانید سفارش تولید محتوا را به تیم ما بسپارید. تیم ما با رعایت اصول سئو و تولید محتواهای یونیک و با قیمت مناسب، قادر به تولید محتوا برای کمپین‌های رپورتاژ شما است.
وقتی یک محتوا به صورت حرفه‌ای و با رعایت تمامی قواعد سئو نوشته شود، می‌توان گفت که آن محتوا آماده رسیدن به صفحه اول گوگل است.
به نظر من، هیچ تفاوتی بین محتوای وبسایت خودمان و محتواهای رپورتاژی وجود ندارد و حتی باید به محتوای رپورتاژ بیشتر دقت کنیم. زیرا از طریق آن، صفحه‌های وبسایت ما وارد شده و آگهی‌های ما درج می‌شود و همچنین بحث برندینگ وبسایت خود را نیز انجام می‌دهیم. بنابراین، داشتن محتوای باکیفیت می‌تواند تأثیر قابل توجهی در رتبه‌بندی سایت و افزایش رپورتاژ داشته باشد.

ویژگی های یک رپورتاژ ممتاز و درجه یک چیست؟

برای داشتن یک رپورتاژ خوب و تقویت آن، شما باید در سه مرحله اقدامات لازم را انجام دهید:
1- اقدامات قبل از خرید رپورتاژ آگهی:
  • اطمینان حاصل کنید که سایتی که رپورتاژ را منتشر می‌کند، در حوزه کاری شما مرتبط است.
  • وبسایت خود را به‌روز نگه دارید و محتوای با کیفیت منتشر کنید.
  • اهمیت دامنه و لینک‌های خارجی که به سایت منتشر کننده رپورتاژ داده شده است را در نظر بگیرید.
  • رتبه الکسا می‌تواند یک معیار مناسب باشد و به اسپم اسکور وبسایت منتشر کننده توجه کنید.
2- اقدامات لازم برای انتشار رپورتاژ آگهی:
  • از عنوان جذاب و ترغیب کننده استفاده کنید.
  • محتوای رپورتاژ را یونیک و منحصر به فرد بسازید.
  • از تصاویر و ویدیوها در محتوا استفاده کنید.
  • از بولت و اعداد در محتوا رپورتاژ استفاده کنید.
  • محتوا را به صورت تبلیغاتی ننویسید و از قانون 20/80 استفاده کنید.
  • رپورتاژ را از سایت‌های با قدرت بالا دریافت کنید.
  • با مخاطب خود صادق باشید و یک CTA یا دعوت به اقدام بی‌نظیر داشته باشید.
  • تصور کنید صفحه رپورتاژ، یکی از صفحات وبسایت خودتان است و تمام اقدامات لازم را برای آن انجام دهید.
3- اقدامات لازم بعد از انتشار رپورتاژ آگهی:
  • رپورتاژ را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.
  • لینک‌سازی برای رپورتاژ انجام دهید.
  • در صورت امکان، رپورتاژ را آپدیت کنید.
  • کامنت در صفحه رپورتاژ قرار دهید.
  • از روش‌های دیگری که می‌توانید برای تقویت رپورتاژ خود مورد استفاده قرار دهید، استفاده کنید.
با انجام این اقدامات، می‌توانید رپورتاژ خود را تقویت کرده و به نتایج بهتری دست یابید.

تاثیر رپورتاژ در سئو چقدر است؟

بارها در پروژه‌های مختلف سئو که داشتم، اغلب مشاهده می‌کردم که رشد سایت دچار مشکل می‌شد و پس از رسیدن به یک جایگاه ثابت، با انجام کارهای سئو داخلی و خارجی هیچ تغییری نمی‌کرد.

اما زمانی که کمپین رپورتاژ آگهی را برای سایت اجرا می‌کردیم و اقدامات و ترفندهای مختلف قبل و بعد از اجرای کمپین را انجام می‌دادیم، رشد سایت به شدت صعودی می‌شد و از جایگاه قبلی خود بهبود قابل توجهی می‌کرد.

رپورتاژ آگهی‌ها اغلب تحت تأثیر تلاش‌های گوگل برای مبارزه با آنها قرار می‌گیرند، اما اگر به صورت طبیعی و حرفه‌ای انجام شوند، می‌توانند تأثیر قابل توجهی بر رتبه سایت شما داشته باشند. پس هرگز از قدرت آنها غافل نشوید.

شما بارها در نتایج گوگل مشاهده کرده‌اید که یک سایت به طور ناگهانی در کمترین زمان ممکن پیدا می‌شود و در رتبه‌های برتر گوگل قرار می‌گیرد. می‌توان با اطمینان گفت که اکثر این موارد به دلیل اجرای کمپین‌های سنگین رپورتاژ آگهی با استفاده از روش‌های PBN سازی و لینک سازی چندگانه اتفاق می‌افتد.

قیمت رپورتاژ آگهی چقدر است؟

قیمت رپورتاژ آگهی همواره ثابت نیست و بسته به میزان بودجه و مبلغی که می‌خواهید صرف کنید، می‌توانید یک پکیج رپورتاژ را انتخاب کنید و استراتژی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

اما سایت‌هایی که رپورتاژ آگهی را برای شما انجام می‌دهند، همگی دارای یک تعرفه ثابت و مشخص هستند. شما می‌توانید پس از تعیین بودجه خود، یک پکیج مناسب را انتخاب کرده و آن را برای سایت خود اجرا کنید.

نکات مهم قبل از خرید رپورتاژ آگهی

1- ابتدا باید هدف خود را از کمپین مشخص کنید.

معنی اینکه هدف خود را مشخص کنید این است که باید بدانید روی کلمات کلیدی یا عباراتی که می‌خواهید رشد کنید تمرکز کنید تا بتوانید به اهداف خود برسید.

2- سایت هدف (یعنی سایتی که می‌خواهید رپورتاژ بروید) را بررسی و تجزیه و تحلیل کنید.
یکی از اقدامات مهم که توسط تیم اجرایی کمپین باید انجام شود، بررسی قدرت سایت، صفحات منتشر شده درون سایت هدف، بررسی سرعت ایندکس مطالب سایت، شرایط و ضوابط انتشار و…

دانستن هر یک از این موارد می‌تواند به شما در اجرای قویتر کمپین وبسایت کمک کند.

3- تعیین کلمات کلیدی برای هر صفحه از سایت هدف.

پس از انتخاب سایت‌های مورد نظر برای خرید رپورتاژ آگهی، حالا نوبت به بررسی و تجزیه و تحلیل آن سایت‌ها می‌رسد و ببینید کدام کلمه برای آن سایت مناسب است تا برای آن محتوا تولید کنید و رپورتاژ خود را اجرا کنید.

4- تولید محتوای منحصر به فرد و اختصاصی.

همانطور که برای وبسایت خود محتوا را کپی نمی‌کنید، باید برای رپورتاژ خود نیز به همین شیوه عمل کنید. پس توجه کنید که محتوایی که می‌خواهید منتشر کنید کاملاً منحصر به فرد و صحیح باشد.

5- به لینک‌سازی دقت کنید.
مثالی که زیاد درباره آن صحبت می‌کنم و در دوره‌های سئو مستر نیز درباره آن توضیح داده‌ام، فرض کنید برای هر لینکی که می‌خواهید بسازید مبلغ 10 میلیون تومان را پرداخت کرده‌اید، آیا به طور حتمی از آن لینک استفاده می‌کنید و بک‌لینک را قرار می‌دهید؟ با این تصور می‌توانید یک لینک‌سازی بسیار حرفه‌ای داشته باشید.

سفارش رپورتاژ اگهی از گودو

ثبت سفارش