جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سفارش تولید محتوا بهینه شده

امروزه امکان تولید محتوا برای معرفی خدمات ، برند و محصولات مختلف در مدت زمان کوتاه امکان پذیر می‌باشد.اما باید اطمینان حاصل نمایید که محتوای تولید شده کیفیت مناسب را مطابق با اهداف از پیش تعیین شده داشته باشد خواسته این موضوع این است که تولید محتوا در بالاترین سطح دقت و بررسی انجام پذیرد. همچنین شما می‌توانید تولید محتوا را برای پلتفرم های مختلف مانند وب‌سایت و یا شبکه‌های‌اجتماعی انجام دهید که مسئله‌ای می‌باشد که در زمان سفارش تولید محتوا باید دقت داشته باشید.

شما می‌توانید برای تولید محتوا ویدیویی ، سایت و یا عکس های خود به گودو مارکتینگ اعتماد کنید چرا که در زمینه تولید محتوا بیشتر از 4 سال تجربه داشته است و کیفیت‌محتوا شما را تضمین می‌کند. برای سفارش تولید محتوا کافیست فرم زیر را کامل بفرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

تولید محتوا چیست؟

اگر شما هم نیاز به تولید محتوا برای کسب و کار خود دارید به طور حتم سوالات بسیاری در ذهن شما وجود دارد که نیاز دارید قبل از سفارش، جواب سوالات آن ها را پیدا کنید. اگر چنین سوالاتی دارید با ما همراه باشید ، تا بتوانیم به تمام سوالاتی که در ذهن شما وجود دارد پاسخ دهیم.

آیا با سفارش تولید محتوا آشنایی دارید؟

آیا شما نیاز به تولید محتوا دارید؟ آیا با انواع محتوا و اهمیت و نوع کاربرد هر محتوا آشنایی دارید؟ به طور قطع به یکی از مواردی که برای تولید محتوا باید دقت داشته باشید انواع آن می‌باشد که این انواع می‌تواند صوتی ، تصویری ، ویدیو و متن باشد که هر کدام را می‌توانید در پلتفرم مورد نظر خود منتشر کنید مانند وب سایت و یا شبکه های اجتماعی که در اینترنت وجود دارد.

اگر شما با انواع محتوا و همچنین روش تولید محتوا آشنایی ندارید باید بدانید که نکات مهمی وجود دارد که قبل از سفارش تولید محتوا باید به آن توجه داشته باشید. به طور مثال یکی از مهم ترین نکات برای تولید محتوا متنی وجود دارد که باید کامل بهینه و همچنین سئو شده باشد تا بتوانید رتبه های خوبی را در نتایج گوگل کسب کنید. به همین دلیل است که در زمانی که قصد سفارش تولید محتوا دارید باید به این نکته دقت داشته باشید که محتوا سئو شده باشد.

زمانی که محتوا شما بهینه و سئو شده باشد به این معنا است که کاربر می‌تواند از طریق موتور جستجو گوگل و یا بینگ (bing) به محتوا شما دسترسی داشته باشد و از طریق آن با محصولات و خدمات سایت شما آشنا شوند. البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که با تولید محتوا با کیفیت و جذب مخاطبین به سایت و یا شبکه اجتماعی آخر راه نمی‌باشد و باید محتوا جذاب و سرگرم کننده یا آموزشی باشد که باعث شود کاربر در سایت ما بماند و آن محتوا را به صورت کامل مطالعه کنند و همچنین برای دوستان خود هم به اشتراک بگذارد.

تفاوت سفارش تولید محتوا و سفارش آگهی

یکی دیگر از نکات مهمی که در زمان سفارش تولید محتوا باید در نظر داشته باشید تفاوت آن با سفارش آگهی می‌باشد. به طور قطع به هرکدام از آنها باید دید متفاوتی داشت ،  چرا که در میان آن دو یک تفاوت اساسی وجود دارد. 

در زمانی که شما قصد سفارش آگهی دارید در واقع می‌خواهید مخاطبین و کاربران را در دنیای مجازی و یا در دنیای واقعی پیدا کنید و به سمت خود جذب کنید که برای این کار می‌توانید از ابزار مختلف استفاده کنید.

به طور مثال در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام پیج و کانال خود را در کانال های بزرگ تبلیغ می‌کنید و یا در وب سایت های پربازدید سایت خود را تبلیغ می‌کنید تا مخاطبین بیشتری را به سمت خود جذب کنید و افراد با محصولات و خدمات شما بیشتر آشنا شوند. برای سفارش آگهی و تبلیغ کانال ها و ابزار های متنوعی وجود دارد که هرکدام از آن ها می‌تواند به جای خود به کسب‌وکار و فروش محصولات و خدمات شما کمک کنند.

اما اگر تا به حال از انتشار آگهی استفاده کرده‌اید باید این نکته را در نظر داشته باشید که تولید محتوا و انتشار محتوا با آگهی تفاوت زیادی دارد.

این نکته مهم است بدانید که در تولید محتوا بر خلاف انتشار آگهی شما نیاز به پیج و کانال ، سایت های پرمخاطب ندارید و در زمان تولید محتوا شما در واقع این هدف را دارید که کاربران سایت شما را پیدا کنند و جذب شما شوند که این کار از طریق سئو نیز انجام می‌شود.

سفارش تولید محتوا و انتشار آگهی در فضای مجازی

همان طور که قبل تر گفتیم شما برای انتشار محتوا در فضای‌مجازی نیاز به سایت و یا کانال های دیگر ندارید و بلکه شما باید برای خود سایت و یا کانال و پیجی در اینستاگرام داشته‌باشید تا بتوانید محتوا را منتشر کنید و کاربران را به سمت خود جذب کنید. دقیقا به همین دلیل است که در این روش تمرکز شما بر روی وب‌سایت شرکت ، برند یا مجموعه خودتان می‌باشد و هیچ کاری به سایت‌ها و کانال‌های دیگر نخواهید داشت. البته این نکته را در نظر داشته باشید که این به این معنی نمی‌باشد که تبلیغات و رپورتاژ آگهی هیچ کمکی به شما نمی‌کند ، بلکه سفارش رپورتاژ اگهی می‌تواند به عنوان یک مکمل عمل کند و به وب سایت شما کمک شایانی کند و بتوانید نتایج بهتری را در گوگل داشته باشید.

به همین دلیل است که اگر سایت نوپایی دارید و یا سایتی دارید که قدمت بالایی دارد از هر دو روش برای وب سایت خود استفاده کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای وب‌سایت خود بگیرید و رتبه های بهتر را در نتایج گوگل داشته باشید. در واقع یکی از این روش‌های تولید محتوا می‌باشد که باعث می‌شود کاربر شما را پیدا کند. و همچنین رپورتاژ آگهی باعث می‌شود که کاربر در فضای مجازی بتوانند شما را پیدا کنند. از نظر بسیاری از متخصصان استفاده از هر دو روش مکملی است که باعث می‌شود بهترین نتیجه را دریافت کنید.

انواع محتوا و نحوه سفارش آن

هر کسب‌وکاری باید متناسب با نیاز خود اقدام به تولید محتوا متنی ، ویدیو و یا … با کیفیت کند و در فضای مجازی منتشر کند. اگر شما قصد دارید برای وب سایت و یا شبکه اجتماعی خود تولید محتوا را انجام دهید در ابتدا باید در مورد نوع محتوا که قصد دارید تولید شود تصمیم بگیرید. برای گرفتن این تصمیم باید به نیاز های خود رجوع کنید و آن را شناسایی کنید.

به طور مثال اگر شما یک محصول دارید که می‌خواهید آن را معرفی کنید بهتر است محتوا متنی در سایت داشته باشید و در کل آن محتوا به توضیح و معرفی محصول بپردازید. البته برای معرفی محصول روش های دیگری مانند گرفتن ویدیو از آن محصول یا گرفتن عکس از آن محصول وجود دارد که می‌توانید آنها را در شبکه اجتماعی خود منتشر کنید.

به همین دلیل باید از هر پلتفرم در مکان مناسب خود استفاده کنید تا بتوانید بهترین بازخورد را بگیرید . یکی دیگر از نکات مهم در سفارش محتوا ، بستری است که قصد انتشار محتوا را دارید می‌باشد. به طور مثال اگر شما وب‌سایت دارید شما نیازمند محتوا ویدیو ، تصویر و مخصوصا متنی هستید . اما اگر در شبکه های اجتماعی می‌خواهید منتشر کنید شما نیازمند محتوای مخصوص آن حوزه هستید به طور مثال شما برای اینستاگرام بهتر است اولویت محتوا خود را ویدیو قرار دهید و بعد از آن تصویر باشد و محتوا متنی نیاز شما نمی‌باشد.