جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خدمات تبلیغات در پلتفرم تلگرام

تلگرام با داشتن بیش از 50 میلیون کاربر ایرانی ، یکی از بهترین بستر ها برای تبلیغات و برند سازی بوده است که شما می‌توانید خدمات و محصولات خود را در این بستر معرفی و تبلیغ کنید. برای ثبت تبلیغات و مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید تا مشاورین ما در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند.

چرا تبلیغات در تلگرام؟

امروزه تقریبا هر فردی یک حساب کاربری در چندین شبکه اجتماعی دارد؛ یکی از این شبکه‌های اجتماعی تلگرام است. تلگرام در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. در ابتدا، تلگرام فقط به عنوان یک پیام‌رسان برای ارسال پیام‌های متنی شناخته می‌شد؛ اما امروزه تلگرام به حدی پیشرفت کرده است که می‌توانید از محتوای متنی، تصویری و صوتی به طور همزمان استفاده کنید.
تلگرام در سال‌های اخیر در ایران فیلتر شده است؛ اما این موضوع تأثیر منفی‌ای بر روی افزایش تعداد کاربران آن نداشته است. با پیشرفت تلگرام، بستری بسیار مناسب برای بازاریابان ایجاد شده است؛ با استفاده از ابزارهای تلگرام، بازاریابان می‌توانند به افزایش آگاهی از برند بپردازند. بسیاری از کسب و کارهای واقعی توانسته‌اند در تلگرام، تعداد زیادی مخاطب جذب کنند؛ اما چگونه می‌توان مخاطبان را در تلگرام جذب کرد؟ هرچند که تبلیغات در اینستاگرام هنوز سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده است، اما نباید از تلگرام غافل شد. به طور کلی، دلیل اصلی پیشرفت فردی در تلگرام، تبلیغات فراوان در آن است. کاربران با استفاده از تبلیغات ارزان در تلگرام، می‌توانند به پیشرفت خود سرعت ببخشند. اگر هدف‌های خاصی در تلگرام دارید و نیاز به ارائه تبلیغات دارید، در ادامه همراه گودو مارکتینگ باشید.

تبلیغات در تلگرام چه اهمیتی دارد؟

اگر نگاهی به فضای کاربری تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی بیندازید، ممکن است با خود بپرسید که آیا تبلیغات در تلگرام نیز ممکن است؟ باید به شما بگویم که نه تنها امکان استفاده از تبلیغات تلگرامی انبوه وجود دارد، بلکه تبلیغات یکی از شرایط اصلی موفقیت محسوب می‌شود. در مدیریت کانال تلگرام یا حتی مدیریت صفحه اینستاگرام، لازم است بخشی از بودجه زمانی و مالی خود را به تبلیغات اختصاص دهید.
حتماً با کانال‌ها و گروه‌های زیادی در تلگرام مواجه شده‌اید که به معرفی محصولات خود می‌پردازند؛ اگر این کاربران تلگرامی به تبلیغات انبوه روی نیاورند، طبیعتاً نتیجه‌ای نخواهند گرفت. به طور کلی، برای رسیدن به هدف خود در تلگرام، نیازمند مخاطبان زیادی هستید؛ و تبلیغات یکی از بهترین راه‌های جذب اعضا برای کانال‌ها و گروه‌ها است.
تبلیغات در تلگرام می‌تواند به شما در دیده شدن کمک کند، به خصوص تبلیغات اینفلوئنسری. هدف اصلی تبلیغات در تلگرام همیشه افزایش درآمد نیست؛ برخی از کاربران با افزایش مخاطبان، سعی در افزایش اعتبار خود دارند. بر خلاف سایر شبکه‌های اجتماعی، شما می‌توانید از تبلیغات ارزان در تلگرام استفاده کنید. در ادامه به این موضوع بیشتر پرداخته می‌شود.

تبلیغات گسترده تلگرام چیست (تبلیغات انبوه)؟

تبلیغات گسترده یا انبوه در تلگرام به روشی اشاره دارد که در آن تبلیغ هر نوع کسب و کاری در چندین کانال تلگرامی به صورت همزمان انجام می‌شود. این روش به کسب و کارها امکان می‌دهد تا پیام تبلیغاتی خود را به یک جمعیت بزرگ از کاربران تلگرام ارسال کنند.
در تبلیغات گسترده تلگرام، کسب و کارها می‌توانند پست تبلیغاتی خود را در آخرین پست کانال‌ها قرار دهند، به عنوان پست آخر تلگرام، یا یک پست آزاد با توجه به تعداد بازدیدی که از آن پست تبلیغاتی دریافت می‌شود. همچنین، استفاده از طراحی پست گرافیکی جذاب می‌تواند باعث افزایش دیده شدن تبلیغات شود.
تبلیغات گسترده یا انبوه در تلگرام به دلیل هزینه‌های کمتر نسبت به روش‌های تبلیغاتی دیگر، به‌صرفه است. به عنوان مثال، فرد می‌تواند با پرداخت مبلغی کمتر از هزینه تبلیغات معمولی، تبلیغات گسترده یا انبوه را در یک کانال خاص انجام دهد. این روش به کسب و کارها امکان می‌دهد تا با هزینه کمتر، تعداد بیشتری از مخاطبان خود را به‌صورت همزمان برای تبلیغات جذب کنند.
یکی از مزایای تبلیغات گسترده یا انبوه در تلگرام، انعطاف‌پذیری در انتخاب کانال‌های مورد نظر است. فرد می‌تواند به‌راحتی کانال‌هایی را که مرتبط با کسب و کار یا محصول خود هستند، برای انجام تبلیغات انتخاب کند. این امکان به کسب و کارها کمک می‌کند تا تبلیغات خود را به مخاطبانی هدفمندتر و مرتبط‌تر ارسال کنند.
به طور خلاصه، تبلیغات گسترده تلگرام یک روش موثر و به‌صرفه برای تبلیغ کسب و کارها است که امکان ارسال پیام تبلیغاتی به جمعیت بزرگی از کاربران تلگرام را فراهم می‌کند. این روش با هزینه کمتر و انتخاب کانال‌های مرتبط، به کسب و کارها کمک می‌کند تا دیده شدن و جذب مخاطبان بیشتری را به‌دست آورند.

پرسش های شما

تبلیغات اسپانسری در تلگرام می‌تواند یک راه بسیار موثر برای افزایش درآمد شما باشد. با همکاری با اینفلوئنسرها، می‌توانید محصولات و خدمات خود را به مخاطبان هدف خود معرفی کنید و از شهرت و تأثیر آنها بر روی جامعه بهره‌برداری کنید.
تبلیغات گسترده یا انبوه در تلگرام به شما امکان می‌دهد تا پیام‌های تبلیغاتی خود را به یک تعداد بسیار زیادی از کاربران تلگرام ارسال کنید. این روش می‌تواند به شما کمک کند تا برند خود را به صورت گسترده‌تری معرفی کنید و بازخورد بیشتری دریافت کنید.
تبلیغات نوتیفیکیشن تلگرام به شما امکان می‌دهد تا پیام‌های تبلیغاتی خود را به صورت پیام‌های هشدار در تلگرام کاربران ارسال کنید. این روش می‌تواند بسیار موثر باشد زیرا کاربران تلگرام به طور معمول به نوتیفیکیشن‌های دریافتی خود توجه می‌کنند و احتمال بازدید از تبلیغات شما بالاتر است.
  • شناخت کانال‌های محبوب و پرطرفدار در پلتفرم تلگرام
  • کاهش هزینه و زمان مورد نیاز برای تبلیغات
  • بهترین روش برای رشد سریع و پیشرفت در تلگرام، جذب اعضا و افزایش تعداد اعضا و بازدیدها در تلگرام
  • نظارت بر فرآیند تبلیغات و تأثیر آن

1- تبلیغات در پست آخر تلگرام (با توجه به بازدید بیشتر این پست‌ها نسبت به سایر پست‌ها، هزینه آن‌ها نیز بیشتر است.) 2- تبلیغات در پست ویژه تلگرام 3- تبلیغات در پست آزاد تلگرام 4- تبلیغات در پست روزانه تلگرام 5- تبلیغات در پست دوم تلگرام (یک پست قبل از پست آخر) 6- تبلیغات در پست آخر شبانه تلگرام (معمولاً از ساعت 12 شب به بعد و به عنوان آخرین پست در کانال تبلیغاتی) 7- تبلیغات در پست دائمی تلگرام 8- تبلیغات در پست ساعتی تلگرام

تبلیغات نوتیفیکیشن تلگرام یکی از بهترین روش‌های تبلیغ در تلگرام است. در این روش، با استفاده از یک سرور، نوتیفیکیشن‌ها به تعداد زیادی از دستگاه‌ها و گوشی‌های همراه ارسال می‌شود. کاربران پس از مشاهده نوتیفیکیشن، می‌توانند درخواست دعوت به کانال را پذیرفته و به جمع ممبرهای شما بپیوندند یا این پیام را نادیده بگیرند. بنابراین، اصلی‌ترین ویژگی این روش، اختیاری بودن نوع عضویت است.
 
 
 

روش‌های مختلف تبلیغات در تلگرام

در بخش قبلی، با اهمیت تبلیغات آشنا شدید. در واقع، هر شبکه اجتماعی دارای چندین روش تبلیغاتی مختلف است و تلگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر روش تبلیغاتی در تلگرام، برای جذب یک گروه خاص از کاربران طراحی شده است. برای انتخاب بهترین روش تبلیغاتی در تلگرام، باید با تمامی روش‌های مختلف آشنا شوید. در ادامه، به تمامی روش‌های تبلیغات در تلگرام پرداخته خواهد شد.

1- روش تبلیغات بازدیدی

اولین روش تبلیغات در تلگرام، روش تبلیغات بازدیدی است. در این روش، تبلیغات بر اساس تعداد بازدیدها یا ویوها انجام می‌شود. تبلیغات بازدیدی به عنوان یکی از روش‌های تبلیغات انبوه در تلگرام شناخته می‌شود و در این پلتفرم بسیار رایج است. در کل، تلگرام بر اساس بازدیدها فعالیت می‌کند، اما چه معنایی دارد؟
شاید در پست‌های داخل تلگرام، با یک آیکون چشم کوچک مواجه شده باشید. در کنار این آیکون، یک عدد نمایش داده می‌شود که تعداد بازدیدها را نشان می‌دهد. تبلیغات بازدیدی در تلگرام هزینه‌بر است، اما می‌تواند تأثیر قابل توجهی در پیشرفت شما داشته باشد.
معمولاً پست‌های داخل هر کانال تلگرام، بازدیدی را دریافت می‌کنند. کانال‌های تلگرام بر اساس تعداد بازدیدهایی که دریافت می‌کنند، تعرفه تبلیغات بازدیدی خود را تعیین می‌کنند. در این روش تبلیغات تلگرام، شما می‌توانید از کیفیت تبلیغ خود اطمینان حاصل کنید، زیرا تمامی اعضایی که از طریق این روش تبلیغاتی جذب می‌کنید، واقعی و فعال هستند. برای افزایش بازدیدهای تلگرام، می‌توانید بازدیدهای تلگرام را خریداری کنید.

2- روش تبلیغات کلیکی در تلگرام

در تلگرام، روش تبلیغات کلیکی یکی از روش‌های تبلیغاتی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر به دنبال تبلیغات ارزان هستید، این روش را به شما توصیه می‌کنیم. در این روش، هزینه تبلیغات کلیکی کاملاً به شما بستگی دارد؛ به این معنی که بر اساس تعداد کلیک‌هایی که سفارش می‌دهید، هزینه را پرداخت می‌کنید.
در این روش، شما تبلیغ خود را در کانال‌های مختلف و در قالب‌های مختلف قرار می‌دهید؛ به عنوان مثال، تبلیغ تلگرامی شما باید قابلیت کلیک داشته باشد. هزینه این نوع تبلیغ معمولاً از 200 هزار تومان شروع می‌شود. برخی از تبلیغات تلگرام برای اهداف خارج از تلگرام انجام می‌شوند؛ به عنوان مثال، برخی از وب‌سایت‌ها از تبلیغات تلگرامی ارزان استفاده می‌کنند. اگر قصد تبلیغ وب‌سایت یا صفحات مجازی دیگر خود را در تلگرام دارید، استفاده از روش تبلیغات کلیکی تلگرام را توصیه می‌کنیم؛ زیرا این روش به شما امکان دریافت بازخورد عالی را می‌دهد.

3- تبلیغات تلگرامی ثابت و بر حسب زمان

تبلیغات در تلگرام می‌توانند به صورت ثابت و بر اساس زمان انجام شوند. این نوع تبلیغات جزو تبلیغات انبوه محسوب می‌شوند. تبلیغات ثابت در تلگرام بر اساس مدت زمان مشخصی انجام می‌شوند؛ به عنوان مثال، شما می‌توانید تبلیغ خود را برای 12 یا 24 ساعت در یک کانال قرار دهید.
اگر به دنبال تبلیغات با قیمت مناسب هستید، ما به شما روش تبلیغات ثابت را توصیه می‌کنیم؛ البته در این روش، شما تقریباً هزینه تبلیغ را خودتان تعیین می‌کنید. سعی کنید تبلیغات ثابت خود را در کانال‌هایی انجام دهید که به حوزه فعالیت و شهر محل سکونت شما مرتبط باشند؛ به عنوان مثال، اگر قصد تبلیغ در مشهد را دارید، تبلیغات خود را در کانال‌هایی قرار دهید که مخاطبان آن‌ها در شهر مشهد ساکن هستند. استفاده از کانال‌های پربازدید برای تبلیغات انبوه در تلگرام یکی از روش‌های موثر در جذب مخاطبان است. همچنین، برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید از تبلیغات ساعتی استفاده کنید.
در تبلیغات ساعتی در تلگرام، معمولاً تبلیغات شما برای 12 یا 24 ساعت در یک کانال تلگرامی قرار می‌گیرد و شما بسته به این مدت زمان و کانال مذکور، هزینه را پرداخت می‌کنید. در تبلیغ ساعتی در تلگرام، به موارد زیر توجه کنید:
  1. محتوای کانال شما باید با کانالی که می‌خواهید تبلیغاتتان در آن قرار بگیرد، متناسب باشد.
  2. به ساعت قرارگیری تبلیغ توجه کنید. به عنوان مثال، ساعت 12 ظهر و یا 12 شب به هیچ عنوان ساعت مناسبی برای درج تبلیغ نیستند.
  3. اطمینان حاصل کنید که ممبرهای کانال مذکور واقعی و فعال هستند و به تعداد زیادی فیک نباشند.
  4. محتوا و بنر تبلیغاتی کانال شما باید جذابیت کافی داشته باشد تا توجه کاربران را به خود جلب کند.
تبلیغات ساعتی در تلگرام یکی از جدیدترین نوع تبلیغات در تلگرام است که مزایای زیادی به همراه دارد. در ادامه به چند مورد از این مزایا اشاره می‌کنیم:
  • هدفمند تبلیغ می‌کنید

در تبلیغات ساعتی در تلگرام، شما می‌توانید تبلیغات خود را در یک کانال قرار داده و زمان قرارگیری آن را تعیین کنید. این روش به شما امکان می‌دهد که کانالی را انتخاب کنید که محتوای مشابهی با کسب و کار شما دارد. این کار می‌تواند به افزایش تعداد اعضای کانال تلگرامی شما کمک کند و همچنین احتمال اینکه این اعضا به محصولات یا خدمات شما علاقه‌مند شوند را افزایش دهد. همچنین، شما می‌توانید ساعتی را که تبلیغاتتان در کانال قرار می‌گیرد، به دلخواه خودتان انتخاب کنید. این فرصت بی‌نظیری است که به شما امکان می‌دهد تبلیغاتتان را در زمانی قرار دهید که بیشترین تأثیر را دارد و بهترین نتیجه را به شما می‌رساند.
  • تبلیغات ساعتی متناسب با بودجه

یکی از مزایای تبلیغات ساعتی در تلگرام این است که شما می‌توانید با توجه به بودجه و هزینه‌ای که در نظر دارید، یکی از کانال‌های تلگرام را انتخاب کنید و تبلیغات خود را برای مدت زمان مشخصی در آن قرار دهید و هزینه را پرداخت کنید. ممکن است با تعرفه‌های مختلفی از سوی مدیران کانال‌های تلگرام مواجه شوید؛ برای تبلیغ با کمترین هزینه ممکن در کانال‌های پربازدید تلگرام، با ادمین کانال مورد نظر می‌توانید در تماس باشید.
  • موثر برای برندینگ و جلب توجه کاربران

یکی از مزایای تبلیغات ساعتی در تلگرام این است که بسیار موثر برای برندینگ و جلب اعتماد کاربران است. در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغ در تلگرام، این روش توانسته است به طرز قابل توجهی اعتماد کاربران را جلب کند و برند و نام تجاری شما را به تعداد بیشتری از افراد معرفی کند و تعداد ویو پست‌های شما را افزایش دهد.
بنابراین، حتی اگر تعداد ممبرهای بالایی را از طریق این روش جذب نکنید، باز هم در میان کاربران و کانال‌های تلگرامی به عنوان یک برند نام‌آشنا و معتبر شناخته خواهید شد. این امر بستری مناسب را فراهم می‌کند تا در طول زمان، کاربران به شما اعتماد کنند و به شما وفاداری نشان دهند.

4- مزیت‌های تبلیغات در کانال‌های پربازدید تلگرام

مزایای آشنایی با کانال‌های محبوب و پرمخاطب تلگرام یکی از مزایای اصلی این روش تبلیغاتی در تلگرام، صرفه‌جویی در هزینه و زمان مصرفی است. با استفاده از این روش، شما قادر خواهید بود به سرعت و با هزینه‌های معقول، به رشد سریع و پیشرفت در تلگرام و افزایش تعداد ممبرها و بازدیدهای تلگرامی دست یابید. همچنین، شما قادر خواهید بود روند تبلیغات خود را نظارت کرده و تأثیر آن را بررسی کنید.
نکته مهم‌تر این روش نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی در تلگرام این است که شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن و با هزینه‌های معقول، به سرعت به موفقیت مطلوب دست یابید و کانال تلگرامی خود را به یک کانال معتبر تبدیل کنید. با این حال، باید توجه داشت که حفظ خود در موفقیت بسیار سخت‌تر از رسیدن به آن است.!
همین اصل برای کانال‌های تلگرام نیز صدق می‌کند. اگر توانستید به یک کانال معتبر تبدیل شوید، باید تلاش کنید تا خود را در همان سطح یا بهتر از آن حفظ کنید. برای این منظور، تولید محتوای خوب، به موقع و مناسب در تلگرام بسیار مهم است. نباید به مخاطبان اجازه دهید از کانال شما خسته شوند یا به پست کردن مطالب بی‌ارتباط بپردازید. زیرا به محض اینکه مخاطبان احساس کنند که شما از مسیر اصلی خارج می‌شوید، تصمیم به ترک کانال شما خواهند گرفت.
 

5- روش تبلیغات اسپانسری تلگرام

یکی از روش‌های برتر تبلیغات در تلگرام، روش تبلیغات اسپانسری است. این روش عموماً برای تبلیغ کانال‌های تلگرام استفاده می‌شود. در این روش، یک کانال تعدادی پروکسی را خریداری می‌کند و هر کاربری که به این پروکسی‌ها متصل می‌شود، کانال شما به صورت خودکار به عنوان اسپانسر برای کاربر نمایش داده می‌شود.
تبلیغات اسپانسری در تلگرام، تأثیر قابل توجهی در افزایش تعداد ممبرهای شما دارد؛ زیرا کاربران پس از متصل شدن به پروکسی، ترغیب می‌شوند کانال تبلیغ شده شما را دنبال کنند. هدف اصلی شما از تبلیغات نیز باید افزایش تعداد ممبرها باشد؛ زیرا با افزایش تعداد ممبرها، هم اعتبار کانال تلگرام شما افزایش می‌یابد و هم درآمد شما افزایش می‌یابد.

6- تبلیغات در تلگرام توسط اینفلوئنسرها (تبلیغات اینفلوئنسری)

در حال حاضر، تعداد زیادی اینفلوئنسر در تلگرام وجود دارند که تبلیغات را انجام می‌دهند. اینفلوئنسرها افرادی هستند که در شبکه اجتماعی تلگرام تاثیرگذار هستند. در مقایسه با سایر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تعداد اینفلوئنسرها در تلگرام کمتر است، اما تبلیغات ارائه شده توسط آن‌ها همچنان تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال تبلیغات ارزان در تلگرام هستید، تبلیغات اینفلوئنسری مناسب شما نیستند، زیرا اینفلوئنسرها معمولاً هزینه‌های بالایی برای تبلیغات خود دریافت می‌کنند. این روش تبلیغاتی در تلگرام به عنوان یک روش قدیمی محسوب می‌شود و به پیشرفت شما کمک چندانی نمی‌کند.
 

اصطلاحات در تبلیغات گسترده تلگرام که باید آن را بدانید

در هنگام سفارش تبلیغات در تلگرام، مفید است با اصطلاحات گسترده تبلیغات آشنا شوید. در ادامه، تعدادی از اصطلاحات رایج در تبلیغات انبوه را برای شما توضیح می‌دهیم:
  1. بنر: پست‌هایی که شامل متن و یک عکس یا ویدیو هستند، به عنوان بنر شناخته می‌شوند. بنر باید به طور دقیق و توسط طراحان حرفه‌ای طراحی شود تا در هر وسیله‌ی ارتباطی مانند تبلت و گوشی همراه قابل مشاهده باشد. همچنین، باید نکاتی مانند جذابیت در بنرها مدنظر قرار گیرد تا مخاطبان با آن ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال، استفاده از رنگ‌های شاد معمولاً بازخورد بهتری دارد. اگر تبلیغات تلگرامی شما حرفه‌ای و جذاب باشد، قطعاً تعداد زیادی مشتری جذب خواهید کرد.
  2. ریپ: متن‌هایی که بدون تصویر و ویدیو هستند، به عنوان ریپ شناخته می‌شوند. در این نوع تبلیغات تلگرامی، تمرکز بیشتر بر روی متن قرار می‌گیرد تا بتواند مخاطب را جذب کند.
  3. دان: اصطلاح دان به ادمین‌های تلگرامی در گروه‌های تبلیغاتی اطلاق می‌شود که می‌توانند در تبلیغات گسترده تلگرام شرکت کنند.
  4. ریشات: پس از پایان زمان تبلیغ، ادمین تلگرام باید تبلیغ را از بالاترین قسمت کانال حذف کرده و در انتهای کانال فوروارد کند که به این عمل ریشات گفته می‌شود.
  5. شات: پس از پایان زمان تبلیغ، ادمین کانال تلگرام باید اسکرین‌شاتی از پست تبلیغاتی که در هر گروهی قرار داده شده است، بگیرد و به گروه‌هایی که برای این منظور ایجاد شده‌اند، ارسال کند.

چه افرادی تبلیغات گسترده تلگرام را انجام می‌دهند؟

افراد مختلفی در تبلیغات گسترده تلگرام دخیل هستند. این نوع تبلیغات را تنها یک فرد انجام نمی‌دهد، بلکه تحت نظر تیم‌های متخصص انجام می‌شود. تیم‌هایی که در تبلیغات گسترده تلگرامی شرکت می‌کنند عبارتند از:

  1. تیم پشتیبانی: این تیم مسئول برقراری ارتباط با مشتری است و نظرات و درخواست‌های مشتری را درباره نوع و روش تبلیغات جویا می‌شود.
  2. تیم اجرا: وظیفه این تیم اجرای بهترین طرح‌ها بر اساس سفارشات مشتری است.
  3. تیم نظارت: این تیم در طول تبلیغات گسترده، کانال‌های دان شده را بررسی می‌کند تا هرگونه تخلفی در آن‌ها رخ ندهد. همچنین، تیم نظارت مسئول حذف کانال‌هایی است که بازدیدکننده‌های تقلبی دارند.
  4. تیم گزارش دهی: این تیم مسئول جمع‌آوری شات‌هایی است که در گروه‌های شات انجام می‌شود و پس از بررسی دقیق و تأیید صحت آن‌ها، گزارش دقیقی به مشتری ارائه می‌دهد.
  5. تیم حسابداری: وظیفه این تیم به دو بخش تقسیم می‌شود. بخش اول مربوط به مدیریت امور مالی مشتری است و باید مبلغ تبلیغات بر اساس بازدیدهای انجام شده محاسبه شود. بخش دوم مربوط به مدیریت امور مالی مربوط به ادمین‌های کانال‌ها است و باید مبلغی را برای هر تبلیغ واریز کند.
بعضی از ارائه‌دهندگان تبلیغات از کانال‌هایی استفاده می‌کنند که ممبرهای فیک تلگرام را خریداری می‌کنند، اما این نوع تبلیغات بازدهی بسیار کمی دارد.

انواع پست‌ها در تبلیغات گسترده تلگرام

انواع پست‌ها در تبلیغات گسترده تلگرام به صورت زیر هستند:
  1. پست آخر: در تبلیغات انبوه و گسترده ارزان، تبلیغات پست آخر تلگرام یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی است. در این روش، پست تبلیغاتی برای یک مدت‌زمان مشخص در بخش آخرین پست تلگرامی قرار می‌گیرد. معمولاً این پست‌ها بین ساعت 10 شب تا 10 صبح قرار می‌گیرند. به دلیل بازدید بیشتر این پست‌ها نسبت به پست‌های دیگر، هزینه آن‌ها نیز بیشتر است. البته باید توجه داشت که پارامترهایی مانند مرتبط بودن پست با موضوع کانال و جذابیت بنر یا ریپ در افزایش بازدید پست‌ها تأثیرگذار هستند. بعضی کانال‌ها هم گروه‌هایی را برای کانال خود ایجاد می‌کنند تا در آنها هم بتوانند سفارش تبلیغ بگیرند. برای این منظور، آنها در ابتدای کار برای افزایش اعتبار کانال، ممبرهای گروه تلگرام را خریداری می‌کنند.
  2. پست ویژه: در این نوع پست، جایگاه آن از قبل مشخص می‌شود. به‌عنوان مثال، پنجمین پست به تبلیغ کسب‌وکار شما اختصاص داده می‌شود و مخاطب می‌تواند در بین تبلیغات پر بازده دیگر، تبلیغ شما را نیز مشاهده کند. البته برای اینکه این پست به‌صورت ویژه منتشر شود، از پست‌هایی با درجه پایین‌تر استفاده می‌شود تا مخاطب توجه ویژه‌ای به این پست داشته باشد.
  3. پست آزاد: این نوع پست به صورت آزاد در هر زمان و هر قسمتی از کانال قرار می‌گیرد. به همین دلیل، نسبت به دو روش قبلی، قیمت ارزان‌تری دارد.
  4. پست روزانه: این نوع پست در طول روز در کانال تبلیغاتی تلگرام قرار می‌گیرد. ساعت قرارگیری آن در کانال توافقی است.
  5. پست آخر شبانه: این نوع پست معمولاً از ساعت 12 شب به بعد و به‌عنوان آخرین پست در کانال تبلیغاتی قرار می‌گیرد. این نوع پست تا زمانی که تعداد مشخصی بازدید داشته باشد، در کانال باقی می‌ماند و سپس پاک می‌شود.
  6. پست دو: در این حالت، پست شما یک پست قبل از پست آخر قرار می‌گیرد.
  7. پست دائمی: این پست همیشه در کانال تلگرامی قرار دارد و حذف نمی‌شود.
  8. پست ساعتی: این نوع پست به‌صورت ساعتی در کانال قرار می‌گیرد.

هزینه و تعرفه تبلیغات در تلگرام

هزینه و تعرفه تبلیغات در تلگرام بستگی به روش‌های مختلفی دارد. برخی از این روش‌ها عبارتند از:
  1. تعداد اعضا: هزینه تبلیغات در کانال‌های تلگرامی بستگی به تعداد اعضای کانال است که تبلیغات در آن قرار می‌گیرد. کانال‌هایی که تعداد اعضای بیشتری دارند، هزینه بیشتری برای تبلیغات در آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.
  2. تعداد تبلیغات: هزینه تبلیغات در تلگرام بستگی به تعداد تبلیغاتی است که کانال در روز منتشر می‌کند. کانال‌هایی که تعداد تبلیغات کمتری در روز منتشر می‌کنند، معمولاً هزینه بیشتری برای هر تبلیغ دریافت می‌کنند.
  3. نوع کانال: هزینه تبلیغات در تلگرام بستگی به نوع کانال است. برخی از کانال‌ها مانند کانال‌های سرگرمی و آموزشی اعضای بیشتری دارند و هزینه تبلیغات در آن‌ها بیشتر است. در عوض، کانال‌های با تعداد اعضای کمتر معمولاً هزینه کمتری برای تبلیغات دریافت می‌کنند.
  4. مدت زمان تبلیغ: هزینه تبلیغات در تلگرام بستگی به مدت زمانی است که تبلیغ در کانال قرار می‌گیرد. معمولاً تعرفه‌ها بر اساس مدت زمانی مشخصی مانند 12 ساعت یا 24 ساعت تعیین می‌شوند.
  5. نوع تبلیغ: هزینه تبلیغات در تلگرام بستگی به نوع تبلیغ استفاده شده است. برخی از کانال‌ها تعرفه‌های مختلفی برای تبلیغات متنی، تصویری یا ویدیویی دارند.
به طور کلی، هزینه تبلیغات در تلگرام بستگی به عوامل مختلفی مانند تعداد اعضا، تعداد تبلیغات، نوع کانال و مدت زمان تبلیغ دارد. برای اطلاعات دقیق‌تر، بهتر است با صاحبان کانال‌های تلگرامی تماس بگیرید و تعرفه‌های آن‌ها را جویا شوید..